4 om mig

Jag är besatt av overlays, har 100920 bilder med det på min dator men ni får typ aldrig se några av dom. Och det overlayet i bilden ovan är ett av mina favoriter. Ågud lam fakta, precis som alla andra kommer vara
 
mIn familj suger lite halvt. på ett belopp av 2 veckor (tror jag) hade hela min familj sönder varsin mobil. Hannas paja i flumeride, jag slängde igen bildörren på min och pappas plumsade i havet. (stackarn' ligger fortfarande på botten..) och efter de skämtade vi med mamma och ba du är nästa och nu nyligen tappade hon sin på stenar så hoho
 
Tycker det är typ rätt respektlöst egentligen att kurt cobains typ suicide note liksom trycks på tshirts osv. Men argh ändå är hans brev så fint så jag vill ha en själv.. men nä. jag tänker inte köpa någons sista ord på en tröja. (undantag för snapes dock) 
 
Och sist men inte minst. Hatar när någon börjar gilla något man gillar och man inte gillar den personen som börjat gilla de man gillar. ew. de gör mig illamående. hahahaha nej men seriöst. de sätter på mitt bitchmood. sen btw innan ni trycker på unfollow, förlåt för dom verkligen dölama faktagrejorna. sorrysorry
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hello. För att inte få den här texten att låta töntig (vilket är typ omöjligt) så kan jag typ säga välkommen! Om ni gillar foto blandat med tokigheter, mode och musik - då ska ni stanna, för den här bloggen passar i såfall er. 13 årig flicka på fri fot med kamera, passa er.




Länkar
EbbaIsabellaHaidiAnnaIsaFeliciaOlivia,
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0