Youtube tips

Dan Howell, han är så bra. Så galet bra. Det är så himla tråkigt bara att videosarna kommer ut ganska sällan men när dom väl är ute så är dom fantastiska haaha! Lite 'orolig' eller vad man ska säga, över att hans famoushet liksom ska stiga honom över huvudet, om ni fattar? Typ så som det blev med william spetz, han blev liksom tråkigare när han blev proffsigare haha?? jag är känd över att vara lat, så länkar inte. Men sök på danisnotonfire.
Sam Pepper - han gör sjuka pranks och speciellt old man prank är grym! Dock har han ändrats lite och jag gillar hans lite äldre videos mera. Och jag tycker heller inte att alla hans prank är lika vågade längre. Men ja grym ändå!
Phil Lester- kanske inte helt oväntat i och med att han och dan nästan kommer i ett paket haha? Tycker om hans videos för han har liksom moget omogen humor haha?? asgrym och bra kille! Tyvärr är det lite tråkigt att han liksom nästan hela tiden hamnar lite i skuggan av dan. till och med i hans egna videos. sökord: AmazingphilEmma Blackery - åh vad bra hon är! Hennes videos som kommer upp varje måndag får mig alltid att dö och hennes feel good videos är så fina då hon pratar om mobbning och depression osv av egna erfarenheter! Dessutom har hon asball stil och jättecoolt hår typ hela tiden. + hennes samarbetsvideos med andra youtuber är också svin kul. Sökord: emmablackery
 
Jag har så många fler som också är värda att bli tipsade om, men det kanske blir någon annan gång. Jag tittar ju på youtube typ varje dag så vassogo där har ni mina tips. Sorry för att det låter som om jag sponsrar dom typ ahhaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hello. För att inte få den här texten att låta töntig (vilket är typ omöjligt) så kan jag typ säga välkommen! Om ni gillar foto blandat med tokigheter, mode och musik - då ska ni stanna, för den här bloggen passar i såfall er. 13 årig flicka på fri fot med kamera, passa er.




Länkar
EbbaIsabellaHaidiAnnaIsaFeliciaOlivia,
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0