3 Film recensioner

Så the host, såg den för typ 1 eller 2 månader men bättre sent än aldrig huh? Alltså detta är bara S.M försök att tuffa till sig lite känns det som. Ok förlåt men haha den här filmen var så tråkig så jag somnade och typ ångrade att jag såg den. Varför bråkar alltid två killar om en tjej i S.Ms böcker/filmer? Och sen så hatar jag filmer som hela tiden handlar om att fly från något i typ 7/8delar av filmen, och sen så kommer de man flyr från i kapp (spoiler??) och så dör den bara på en minut. eNDa som var bra var att Sam och Deans brorsa Adam var med ohoho
Springbreakers- ok så jag kollar sällan på trailers till filmer jag ser så helt ärligt visste jag inte vad filmen handlade om. Haha den var faktiskt lite bättre än jag trodde, men fortfarande inte bra. Lite för mycket bröst i varje scen haha. Men sen hela tiden (visste ju heller inte vilka skådisar de var) jag ba; å han är lik james franco, å han är james franco, nej han kan inte vara james franco. och när jag hade bestämt mig över att det var james franco så blev filmen bättre för jag gillar james franco. men hoho just nu finns den inte på swefilmer, men den har säkert hunnit komma under tiden jag åker. (skrivet 24/6 idag alltså)
Mama- också en film jag såg för 1-2 månader sedan. Och den här gillade jag verkligen! Typ jättemycket. Jag gillar verkligen den här typen av skräckfilm som är bara läskiga och rysliga och inte typ wiho jag ska bara klippa i någons ögon, vart är min sicksacksax? Ja. Se den bara. Den är typ på topp 10 på min skräckfilmskala hohoh
 
The host och mama finns på swefilmer och möjligtvis springbreakers nu också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hello. För att inte få den här texten att låta töntig (vilket är typ omöjligt) så kan jag typ säga välkommen! Om ni gillar foto blandat med tokigheter, mode och musik - då ska ni stanna, för den här bloggen passar i såfall er. 13 årig flicka på fri fot med kamera, passa er.




Länkar
EbbaIsabellaHaidiAnnaIsaFeliciaOlivia,
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0