Filmtips: Stoker (2013)

Innan jag åkte tittade jag på filmen Stoker som hade dykit upp på mitt dashboard och jag kollar på allt som kommer upp på mitt dashboard så no undantag den här gången. Och åh ångrar inte en sekund. Hon va hela tiden "bekant" för mig innan jag insåg att de va Alice i underlandet och jag ba majgås. Nej men riktigt bra va filmen, älskar verkligen psykfilmer! Den va grym, så se den bara plzplzplz nej men haha det enda minuset var att killen i beautiful creatures va med. honom gilla jag inte. tur att (spoiler ok) han blev mördad då då blev jag glad hohoh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hello. För att inte få den här texten att låta töntig (vilket är typ omöjligt) så kan jag typ säga välkommen! Om ni gillar foto blandat med tokigheter, mode och musik - då ska ni stanna, för den här bloggen passar i såfall er. 13 årig flicka på fri fot med kamera, passa er.




Länkar
EbbaIsabellaHaidiAnnaIsaFeliciaOlivia,
  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0